w ,

Katarzyna Bosacka ambasadorką marki OnlyBio i OnlyEco

Laboratorium Naturella – spółka której wyłącznym właścicielem jest notowana na NewConnect Boruta Zachem, zawarła kontrakt z Katarzyną Bosacką. Znana dziennikarka prasowa i telewizyjna została ambasadorką dwóch ekologicznych marek firmy na polskim rynku. Spółka zapowiada rozpoczęcie długoterminowej kampanii promocyjno-edukacyjnej z udziałem Katarzyny Bosackiej jeszcze w drugim kwartale.

Katarzyna Bosacka – autorka publikacji o zdrowiu i urodzie, dziennikarka i prezenterka prowadząca na antenie TVN Style program konsumencki „Wiem, co jem i wiem, co kupuję” będzie promować naturalne, wegańskie kosmetyki i środki czystości firmy Laboratorium Naturella. Umowa została podpisana na okres trzech lat. Wkrótce ma rozpocząć się długofalowa kampania promocyjno-edukacyjna obejmująca działania w mediach tradycyjnych i internecie.

Zdecydowałam się na współpracę z markami OnlyBio i OnlyEco z kilku powodów. Po pierwsze jestem przekonana co do jakości tych produktów i etyczności tego biznesu. Nigdy nie dałabym rekomendacji produktom, co do których miałabym jakiekolwiek wątpliwości. OnlyBio i OnlyEco to kosmetyki i środki czystości produkowane w Polsce, w Bydgoszczy, we współpracy z naukowcami wielu polskich uniwersytetów. Powstają na bazie rzepaku i innych w pełni naturalnych składników, mają certyfikaty ekologiczne. Są całkowicie bezpieczne dla wszystkich – alergików, niemowląt, kobiet w ciąży, a także dla środowiska, bo są w 100 proc. biodegradowalne. Warto żeby dowiedział się o nich świat – tłumaczy Katarzyna Bosacka.

katarzyna bosacka

Firma Laboratorium Naturella stworzyła naturalne, wegańskie kosmetyki i środki czystości z miłości do ekologicznego stylu życia, w zgodzie z naturą, oraz z potrzeby dbania o zdrowie. Dzięki temu,  że produkty marek OnlyBio i OnlyEco są certyfikowane przez EcoCert i Vegan Society konsument ma pewność, iż deklaracje z etykiet pokrywają się z rzeczywistością. Produkty z portfolio marki OnlyBio  i OnlyEco składają się przynamniej w 99% ze składników pochodzenia naturalnego, a główną substancją myjącą jest biorafinowana surfaktyna z rzepaku. Oferta obejmuje również produkty o 100% składników pochodzenia naturalnego. W produktach nie stosuje się środków takich jak SLS czy SLES, a także parabenów, barwników i silikonów.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni i dumni z tego, iż tak wiarygodna i merytoryczna osoba, żyjąca w zgodzie z własnymi wartościami, będzie twarzą naszej marki. Współpraca z Panią Katarzyną Bosacką wspierać będzie budowanie wizerunku OnlyBio i OnlyEco jako marek skierowanych do osób świadomych
i dbających o swoje zdrowie. Pani Bosacka od lat prowadzi popularne programy edukacyjne nt. jak zdrowo jeść i rozsądnie robić zakupy. Kładzie szczególny nacisk na zdrowy tryb życia i naturalność produktów, a te cechy idealnie wpisują się w filozofię naszej marki –
mówi Ewa Wójcikowska, Prezes zarządu Laboratorium Naturella Sp. z o.o.

Marki stają się coraz bardziej rozpoznawalne i cenione wśród konsumentów, a ich jakość wyróżniona przez uznane plebiscyty magazynów kobiecych – nawilżający balsam do ciała OnlyBio otrzymał wyróżnienie w kategorii „Najlepszy Kosmetyk Eko” w plebiscycie Glammies 2019 magazynu Glamour.

Skomentuj

Zero waste – jak nie dać się zwariować?

Lusette zapytało Polki, jakie są ich ulubione sposoby na relaks