Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Naga prawda o kobietach

To już druga edycja międzynarodowej akcji Women’s Health „Naga prawda o kobietach”. Akcji, która opowiada o nagości z kobiecego punktu widzenia.

Biorą w niej udział światowe edycje WH – od USA, przez RPA, po Polskę. Na okładkach pojawiła się amerykańska aktorka  i tancerka Jenna Dewan, znana z takich filmów  i seriali jak: „Step up – Taniec zmysłów”, „Wytańczyć marzenia” czy „Czarownice z East Endu”. Jesienią na ekrany kin wejdzie jej najnowszy film „Berlin, I love you”, gdzie zagra u boku Keiry Knightley i Helen Mirren. Jak podkreślają wydawcy, wrześniowe numery mają być afirmacją kobiecego piękna, prezentowanego przez kobiety w różnym wieku, różnych rozmiarach i w różnych kolorach skóry.

Czytaj:   Jak pozbyć się cellulitu?

Podobnie jak rok temu akcji „Naga prawda o kobietach” towarzyszy międzynarodowe badanie przeprowadzane przez Women’s Health wśród kobiet na wszystkich kontynentach.  Już dziś możemy zdradzić Państwu, że 32% Polek biorących udział w badaniu deklarowało, że czuje się szczęśliwa w swoim ciele. Większość badanych przyznaje, że  ich poziom samoakceptacji wzrósł od ubiegłego roku głównie dzięki zmianie trybu życia na zdrowszy. Aż 63% z nich uważa, że obraz własnego ciała ma bardzo duży wpływ na samopoczucie. Na szczęście jeszcze więcej, bo aż 86%, wierzy, że ma wpływ na zmianę sprawności i wyglądu własnego ciała. Women’s Health zamierza nie tylko wspierać kobiety w tej wierze i dopingować do zmian, ale jednocześnie dawać im narzędzia do tego, by z roku na rok Polki były coraz silniejsze – fizycznie i psychicznie.

Czytaj:   Fakty i mity na temat smogu
Infografika Naked Issue 2018 (1)

Ambasadorkami tegorocznej akcji w Polsce są wspaniałe kobiety, które w większości przeszły długą drogę od braku pewności siebie, do akceptacji własnego ciała i odkrycia drzemiącej w nich siły. Kiedyś uważały, że to los kieruje ich życiem, dzisiaj to one kierują swoim losem.

Wszystkie ambasadorki naszej akcji zgodziły się pozować nago przed obiektywem Dominiki Cudy, inicjatorki projektu „Fake off! I am perfect” – kampanii społecznej, której celem jest odkłamanie mediów społecznościowych z nierealnych wyretuszowanych zdjęć  i przypomnienie, czym jest normalność i samoakceptacja. Zdjęcia Dominiki gwarantują nie tylko najwyższy poziom artystyczny, ale i autentyczność, na którą zgodziły się wszystkie nasze bohaterki.

Czytaj:   Dorota Gardias: W związku warto rozmawiać o seksie

Projekt „Naga prawda o kobietach” będzie wsparty kampanią reklamową w prasie, Internecie i w mediach społecznościowych.  Elementem kampanii będą hashtagi:
#WHStrong, #WHJestemsilna oraz #Fakeoff

 

One Comment

Leave a Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *