Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu Harry Beckwith

Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu

Harry Beckwith

The Invisible Touch: The Four Keys to Modern Marketing

Naucz się spełniać oczekiwania klienta

Zaplanuj odpowiednią politykę cenową
Wypromuj silną markę
Stwórz rozpoznawalny wizerunek
Utrzymuj relacje z klientami

Marketing w firmach działających w sektorze usługowym zdecydowanie różni się od marketingu firm produkcyjnych. Przedsiębiorstwa usługowe sprzedają zupełnie inny towar. Aby robić to skutecznie, muszą znać i rozumieć zasady rządzące ludzkim zachowaniem oraz wiedzieć, co skłania klienta do wybrania konkretnej usługi — produktu, którego nie można dotknąć i ocenić przed złożeniem zamówienia. Relacja między klientem a wykonawcą usługi ma zupełnie inny charakter niż relacja między klientem a sprzedawcą. Należy budować ją w odmienny sposób, wykorzystując inne narzędzia. Trzeba opanować sztukę „niewidzialnego dotyku”.

Przeczytasz o niej w książce „Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu”. Dowiesz się, jak kształtować relacje z klientami, wykorzystując nowoczesne metody promowania usług. Nauczysz się poprawnie interpretować wyniki badań marketingowych, omijać pułapki czyhające w utartych schematach i rozumieć potrzeby klientów. Poznasz humanistyczne aspekty marketingu i znajdziesz inspiracje, dzięki którym opracujesz własne sposoby pozyskiwania i utrzymywania lojalnych klientów.

Ocena jakości i wyników badań marketingowych
Pułapki i błędy marketingu
Planowanie polityki cenowej
Wybór odpowiedniej nazwy usługi
Kształtowanie wizerunku i marki
Techniki budowania więzi z klientami
KSIĄŻKI

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *