Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Sposoby na wytrwanie w noworocznych postanowieniach

Początek roku to czas postanowień, często związanych z aktywnością fizyczną. Niestety na ogół mimo dobrych chęci oraz pełnego zaangażowania startu zapał szybko maleje. A ćwiczenia już po kilku tygodniach przechodzą do przeszłości. Oto kilka sprawdzonych sposobów, mogących pomóc utrzymać aktywność w codziennym życiu.

 

Małe kroki robione wspólnie z innymi

Noworoczne postanowienia zostaną utrzymane, jeżeli przerodzą się w stałe nawyki. Niestety te ostatnie trudno zmienić, najskuteczniejsza wydaje się tutaj metoda małych kroków. Niech pierwszym z nich będzie zamiana samochodu na autobus, a najlepiej rower. Zamiast jeździć windą, warto wybierać schody, a do pobliskiego sklepu chodzić piechotą. Takie z pozoru nieznaczące wybory przekładają się na stopniowe oraz konsekwentne budowanie formy. Uzupełnią zajęcia sportowe oraz trening fitness.

Czytaj:   Ponad 90 proc. Polaków ma próchnicę. Do dentysty chodzimy średnio raz na 15 miesięcy, mieszkańcy UE co 3–4 miesiące

Ten ostatni łatwiej utrzymać, jeżeli ćwiczący zaangażuje się w jakieś zorganizowane zajęcia. Najlepiej zapisać się z przyjaciółmi, partnerem czy kolegami z pracy. Kiedy dopadnie lenistwo, wówczas pozostali uczestnicy zadbają o motywację. Poza tym trochę wstyd będzie się wykręcić, jeżeli już się umówiło. Bez znaczenia czy ćwiczy się w domu, na świeżym powietrzu czy na siłowni, towarzystwo zawsze się przyda.

Czytaj:   35 proc. Polaków nie jest w stanie odłożyć przez miesiąc żadnych pieniędzy. Potrzebna lepsza kontrola domowego budżetu

Przydatne dodatki

Sport powinien być przyjemnością. W tym celu należy szukać dyscyplin sprawiających radość, a także inwestować w przydatne gadżety. Jednym z nich jest termobutelka Pura Kiki dla dorosłych.

Można zabrać ją na zajęcia sportowe, ale również do pracy czy w podróż. Wykonana z wysokiej jakości stali nierdzewnej oraz medycznego silikonu, utrzymuje temperaturę nawet do sześciu godzin. Po intensywnym treningu chłodny napój będzie jak znalazł.

Aktywność fizyczną warto uzupełniać zdrową, zróżnicowaną żywnością. Przyrządzone w domu musy czy na przykład jogurty można zapakować w wygodne saszetki wielorazowego użytku. Wystarczy zaopatrzyć się w Zestaw Startowy Nutripouch.

Czytaj:   World Games, czyli Igrzyska Sportów Nieolimpijskich

Aby zaoszczędzić czas, warto przygotować większą ilość swojego ulubionego jedzenia i zamrozić go w dołączonych saszetkach.

Można je także podgrzewać w mikrofalówce czy kąpieli wodnej. Takie gadżety wpisują się w utrzymanie zdrowego trybu życia, dzięki któremu człowiek ma znacznie więcej energii. Także do treningu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *