Home / KSIĄŻKI / Rynek i marketing w pigułce Tadeusz Wojciechowski

Rynek i marketing w pigułce Tadeusz Wojciechowski

Rynek i marketing w pigułce

Tadeusz Wojciechowski

W licznych dyskusjach ze studentami – zwłaszcza studiów niestacjonarnych – odniosłem wrażenie, że odczuwają oni brak pozycji, której nie muszą studiować “od początku do końca”, w której względnie szybko znaleźć mogą wyjaśnienie konkretnego tematu i informacje o źródłach umożliwiających ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na “gnębiące” ich pytanie. Pracujący już studenci mają bowiem najczęściej własne obserwacje i doświadczenia m.in. z dziedziny marketingu. Selektywnie poszukują więc wyjaśnień uzupełniających ich zasoby wiedzy, dotyczących tych zagadnień, pojęć czy instrumentów, które nie są im znane, lub co do których mają wątpliwości. Ta książka ma właśnie odpowiedzieć na ich zapotrzebowanie, a wybrane przeze mnie “bloki tematyczne” odpowiadają podstawom wiedzy marketingowej i – mam nadzieję – ułatwią znalezienie i zrozumienie konkretnego tematu.
KSIĄŻKI

Zobacz również

Cztery pory baśni. Wiosna 2 Włodzimierz Dulemba

Cztery pory baśni. Wiosna 2 Włodzimierz Dulemba Wszystko jest baśnią uważa Włodzimierz Dulemba i pisze …

Czarnoksiężnik z krainy Oz L. Frank Baum

Czarnoksiężnik z krainy Oz L. Frank Baum Mała Dorotka mieszka w Kansas, w domku położonym …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *