Home / KSIĄŻKI / Sprawność organizacji. Emocjonalne, behawioralne i finansowe efekty działań marketingowych w ocenie skuteczności i efektywności przedsiębiorstwa Witold Kowal

Sprawność organizacji. Emocjonalne, behawioralne i finansowe efekty działań marketingowych w ocenie skuteczności i efektywności przedsiębiorstwa Witold Kowal

Sprawność organizacji. Emocjonalne, behawioralne i finansowe efekty działań marketingowych w ocenie skuteczności i efektywności przedsiębiorstwa

Witold Kowal

Przedmiotem zainteresowania badawczego autora niniejszej publikacji jest problem oceny przedsiębiorstwa, który wiąże się z kategoriami skuteczność i efektywność. Są to dwie uzupełniające się kategorie. W książce przyjęto założenie, iż podstawą do interpretacji skuteczności i efektywności są wyniki przedsiębiorstwa (efekty jego działań). Zaprezentowano w niej wyniki badań przedsiębiorstw, których celem było określenie miejsca różnych efektów marketingowych i finansowych w ocenie przedsiębiorstwa.
KSIĄŻKI

Zobacz również

Cztery pory baśni. Wiosna 2 Włodzimierz Dulemba

Cztery pory baśni. Wiosna 2 Włodzimierz Dulemba Wszystko jest baśnią uważa Włodzimierz Dulemba i pisze …

Czarnoksiężnik z krainy Oz L. Frank Baum

Czarnoksiężnik z krainy Oz L. Frank Baum Mała Dorotka mieszka w Kansas, w domku położonym …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *