w , , , ,

Bezpłatne kursy marketingowe i IT od Google

Oto 7 bezpłatnych kursów online, dzięki którym możecie stać się mistrzami marketingu cyfrowego

Ze względu na epidemię COVID-19 wiele osób pracuje w tym czasie ze swoich domów. Podczas pracy zdalnej nie musimy jednak zaniedbywać własnego rozwoju i rezygnować z nabywania nowych umiejętności. Szkolenia dla pracowników prowadzone w firmach mogą zostać zastąpione przez szkolenia online, np. dostępne bezpłatnie poprzez platformę Google Internetowe Rewolucje

Z kursami online Google możecie potrenować wystąpienia publiczne lub komunikację w biznesie, poznać podstawy systemów uczących się (Machine Learning) lub programowania, a nawet przejść 40-godzinny kurs marketingu internetowego i zakończyć go zdobyciem uznawanego certyfikatu. Co więcej, może to być także ciekawy i pożyteczny sposób na spędzenie czasu, który dodatkowo pomoże w planowaniu kariery lub rozwoju własnej firmy. 

Specjalnie dla Was wybraliśmy kilka kursów z bogatej oferty Google. Sprawdźcie nasze rekomendacje poniżej:

 

Główny kurs składa się z 26 modułów opracowanych przez doradców Google. Razem to aż 40 godzin marketingu internetowego w pigułce. W każdym module znajdziecie ćwiczenia praktyczne i przykłady wykorzystania zdobytej wiedzy. Z kursu, który uzyskał akredytację międzynarodowego Interactive Advertising Bureau dowiecie się m.in. jak być obecnym w sieci, jak stworzyć strategię swojego biznesu w internecie, co to jest SEO i jak działają wyszukiwarki, jakie media społecznościowe wybrać do promocji swoich usług, na czym polega marketing treści. Co więcej, szkolenie to obejmuje także założenie sklepu internetowego, analitykę danych, a nawet podstawy eksportu online. Kurs możecie zakończyć zdobyciem powszechnie uznawanego certyfikatu i z dumą zaprezentować nowe kwalifikacje na LinkedIn i w CV. 

 

Czym jest kod, który obecnie możemy znaleźć w niemalże wszystkim, co nas otacza – od laptopów, przez lodówki i odkurzacze, po samochody? I w jaki sposób działa? Jeżeli szukacie odpowiedzi na takie pytania, to wprowadzenie do kodowania jest właśnie dla Was. Z kursu dowiecie się także, dlaczego istnieje tak wiele języków programowania i jak wybrać język odpowiedni do określonego zadania. Po zakończeniu szkolenia z pewnością będziecie wiedzieć, dlaczego posiadanie podstawowych umiejętności programowania może być korzystne dla Was i Waszej przyszłej kariery zawodowej. 

 

 

Jeżeli interesuje Was rozwój sztucznej inteligencji, a w tym także uczenie maszynowe, to nie trzeba Was przekonywać, że jest to potężne narzędzie z niewyobrażalnym potencjałem. Jak je okiełznać i wykorzystać do rozwoju firmy? Oglądając krótkie filmy, składające się na powyższy kurs, dowiecie się, czym są systemy uczące się, jak można zastosować je w życiu codziennym i jak mogą pomóc w realizacji Waszych wyjątkowych zadań.

 

Z tego kursu możecie dowiedzieć się jak stworzyć skuteczną strategię reklamową i marketingową: jak określać i śledzić konkretne cele, jak segmentować grupy odbiorców i analizować dane, by poprawić skuteczność swoich kampanii marketingu online. W poszczególnych modułach zostają wyjaśnione najważniejsze zagadnienia związane z marketingiem e-mailowym, reklamami wideo oraz reklamami displayowymi, które mogą pomóc w dotarciu do odpowiednich klientów i przyciągnięciu ich uwagi. 

 

Słowa SEM i SEO nic Wam nie mówią? Kurs online “Ulepszanie i ochrona kampanii online” pomoże Wam je odszyfrować. Poznacie różnice między bezpłatnymi i płatnymi wynikami wyszukiwania oraz dowiecie się jak optymalizować strony internetowe, by ułatwić użytkownikom znajdowanie treści. Dodatkowo różne narzędzia analityczne nie będą już stanowiły dla Was tajemnicy, a wśród Waszych nowych umiejętności pojawi się dobieranie odpowiednich słów kluczowych i optymalizacja kampanii, aby uzyskiwać jak najlepsze zwroty z inwestycji. 

 

Jak poczuć się pewnie podczas wystąpień publicznych i przekonać słuchających do swoich racji? Nie każdy rodzi się doskonałym mówcą, ale skutecznego przemawiania przed publicznością można się nauczyć i doskonalić tę umiejętność z każdym kolejnym wystąpieniem. Ten kurs pomoże Wam zrozumieć znaczenie mowy ciała i dobrać odpowiednie gesty do tematu przemowy, aby podkreślić jej znaczenie. Jednocześnie nauczycie się także dostosowywać swoje wystąpienie do różnych typów odbiorców.

 

We współczesnym świecie, gdzie technologia stanowi nieodłączny element naszej codziennej pracy, rozrywki czy nawet obowiązków domowych, warto ćwiczyć umiejętność zachowania cyfrowej równowagi. Z tego kursu dowiecie się, dlaczego zdrowe podejście do technologii jest tak ważne i co zrobić, by bardziej świadomie z niej korzystać. Poznacie też różne narzędzia, które pozwolą wyrobić i utrzymać zdrowe nawyki technologiczne. 

 

Zachęcamy do zapoznania się z pełną listą kursów online Google dostępnych tutaj. Jeżeli jesteście przedsiębiorcami, możecie także sprawdzić ofertę bezpłatnych kursów online dla małych i średnich firm w ramach programu Internetowe Rewolucje w eksporcie lub Internetowe Rewolucje: praca zdalna dla firm.   

***

Larry Page i Sergey Brin założyli Google we wrześniu 1998 r. Dzisiaj Google zatrudnia ponad 50 tys. osób na całym świecie, oferując szeroką gamę popularnych produktów oraz platform takich jak: wyszukiwarka, Mapy, rozwiązania reklamowe, Gmail, Android, Chrome i YouTube. Polskie biuro Google rozpoczęło działalność w 2005 r. w Warszawie. W październiku 2015 r. powstał holding Alphabet, a Google stał się jego częścią. Więcej na temat misji Alphabet można znaleźć pod adresem http://abc.xyz.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

pytania na rozmowie kwalifikacyjnej

Pytania na rozmowie kwalifikacyjnej

home office, jak zmienić pracę

Praca zdalna w czasach pandemii. Kto został w domu? Kto ma największe szanse, a kto może stracić pracę? (WYNIKI BADAŃ)