Reklama dźwignią handlu – chyba każdy z nas słyszał kiedyś to hasło, ale prawda wygląda nieco inaczej, bo tradycyjne metody reklamy często nie przynoszą już zadowalających rezultatów. Ulotka? Szybko wyląduje w koszu. Plakat? Ktoś go zaraz zaklei nowszym. Dlatego na znaczeniu zyskują niestandardowe środki promocji. Jednym z nich są reklamy na autach. Oklejenie samochodów osobowych i dostawczych nie wymaga wiele pracy – wystarczy auto i drukarnia internetowa, która przygotuje dla nas stosowną reklamę.
Do potencjalnych klientów można trafić na wiele różnych sposobów – reklama na pojeździe to jeden z nich. To niezwykle skuteczna i bardzo mobilna forma reklamy. Ma ona tę zaletę, że pozwala dotrzeć do zróżnicowanej grupy osób. W końcu pomyśl, ile czasu spędzasz za kierownicą auta i ile ludzi codziennie mijasz. Poza tym to sposób na efektywne wykorzystanie zazwyczaj nieużytecznej powierzchni samochodów firmowych. Nic więc dziwnego, że auta firmowe coraz częściej wykorzystywane są właśnie jako źródła dodatkowej reklamy.
Auto, drukarnia internetowa i świetna reklama
Auto firmowe to jeden z bardziej skutecznych środków budowania marki i identyfikacji firmy. Jeżeli chodzi o samochód, to grafika reklamowa może być umieszczona na karoserii, plandece lub szybie. Drukarnie internetowe podkreślają, że reklamę da się dopasować do każdej marki i rodzaju samochodu: zarówno osobowego, dostawczego, jak i ciężarowego. Stosowane materiały są rzecz jasna odporne na szkodliwe działanie warunków atmosferycznych, zwłaszcza promieni słonecznych.
Jak podkreśla drukarnia internetowa initi.pl, reklama na samochodzie jest stosunkowo tania, jeżeli weźmie się pod uwagę okres jej wytrzymałości (nawet 5 lat) oraz brak opłat za dzierżawę powierzchni reklamowej, a ponadto uwzględni się ilość potencjalnych klientów, do których docieramy, poruszając się samochodem po drodze – czy to służbowo, czy prywatnie. W końcu reklama na pojeździe wzbudza zainteresowanie innych kierowców, pieszych i osób poruszających się komunikacją miejską. A że nie jest dedykowana konkretnej grupie docelowej, to ma szeroki zasięg.
Raz (dwa) na wozie
Jak odbywa się cały proces? Drukarnia internetowa przenosi grafikę na specjalistyczną folię drukowaną lub folię magnetyczną. Reklama na folii magnetycznej ma jednak tę przewagę, że można ją samodzielnie odklejać i przyklejać w dowolnym momencie i niezliczoną ilość razy, choć jedynie na powierzchniach płaskich (bez przetłoczeń); blacha karoserii nie może być „bita” i szpachlowana, ponieważ wtedy folia magnetyczna może się odkleić od karoserii. Kluczową rolę odgrywa dostosowanie rodzaju folii do kształtów auta oraz odpowiednie zabezpieczenie laminatem stałym – dzięki temu reklama będzie służyć kilka lat.
Reklama na samochodzie to obecnie jedna z najskuteczniejszych form promocji zewnętrznej – to nic innego jak efektywny marketing w ruchu. Oklejona flota samochodów wyróżnia firmę i stanowi świetną promocją marki, produktów i firmy. Oklejanie samochodów firmowych pozwala przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów, zyskać nowych odbiorców, a także zwiększyć zyski swojego przedsiębiorstwa.
Originally posted 2017-01-31 09:59:34.