Historia bieliźniarskiej marki sloggi rozpoczęła się od rewolucji technologicznej w 1979 roku. Teraz, 40 lat później, przyszedł czas na nową rewolucję – komfortową!
Przez te dziesiątki lat sloggi stało się niekwestionowanym liderem w projektowaniu i produkowaniu bielizny na co dzień, dla kobiet oraz dla mężczyzn. sloggi ośmiela ludzi do życia w zgodzie ze sobą, poprzez niezrównany komfort najwygodniejszej bielizny na co dzień. Marka sloggi należy do spółki Triumph International.
W DNA sloggi wpisane są wartości takie jak: odwaga i niestandardowe myślenie, dlatego nie jest zaskoczeniem wybór nieoczywistych dla kategorii bielizny, kanałów dystrybucji, takich jak znane wszystkim drogerie Rossmann. Od 30 listopada do 27 grudnia 2018 roku w 800 punktach Rossmann na terenie całej Polski, będzie można zaopatrzyć się w bestsellerowe kolekcje sloggi: Zero Feel oraz Weekend, w limitowanych świątecznych odsłonach, które są idealnymi propozycjami na prezent dla bliskiej osoby.
We współpracy z Rossmann marka sloggi upatruje szansy na dalszy rozwój na polskim rynku. Rozwój nie tylko sprzedażowy, ale także wizerunkowy. Obecność w drogeriach Rossmann jest kolejnym krokiem w stronę realizacji ambitnych planów na ekspansję marki w Polsce oraz w całej Europie Środkowej.