Międzynarodowa marka farb Tikkurila zaprezentowała kolor roku 2020. Jest nim H300 Lemonade – subtelny i energetyczny odcień żółtego, przywodzący na myśl delikatne promienie porannego słońca. Nowo ogłoszony kolor roku stanowi odpowiedź na najnowsze trendy w modzie i designie z żółcieniami w roli głównej. Został wybrany we współpracy Tikkurila ze znanym fińskim duetem – projektantką Laurą Juslin i architektką Lilli Maunula.
Gdy życie serwuje Ci cytryny, zrób z nich lemoniadę!
H300 Lemonade pozwala wykreować klimat leniwych, weekendowych poranków, wypełnionych spokojem, łagodnym blaskiem i czystym powietrzem. Po długim okresie panowania przygaszonych kolorów ziemi, odcień ten wnosi powiew prawdziwej świeżości do aranżacji wnętrz. Jak wskazuje duet Juslin-Maunula, jest jednocześnie symbolem pozytywnego nastroju i optymizmu, który wydaje się być remedium na dzisiejsze, trudne i pełne wyzwań czasy. Kolor H300 Lemonade przypomina, że zawsze jest miejsce na zmiany – nie tylko w bliskim, domowym otoczeniu, ale też na świecie, bo nawet jeśli niebo spowite jest ciemnymi chmurami, to w końcu i tak pojawi się słońce.
Uniwersalna subtelność
Dzięki swej delikatności H300 Lemonade to odcień uniwersalny, który wpisze się w każdy styl wystroju. Wspaniale będzie się prezentować w tak modnych dziś, monochromatycznych zestawieniach, jak i w bardziej finezyjnych czy odważnych stylizacjach. Zastosowany na dużych powierzchniach niczym kameleon będzie dostosowywać się do wpadającego do pomieszczenia światła, przybierając różne tonacje, od chłodnych na ciepłych i przytulnych kończąc.
Więcej o kolorze roku 2020 znajduje się na stronie https://www.tikkurila.pl/Tikkurila-Color-Now-2020.
***
TIKKURILA to międzynarodowa marka wysokiej jakości produktów przeznaczonych do malowania, dekoracji i ochrony różnego rodzaju powierzchni zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz pomieszczeń. W ofercie posiada szeroką gamę farb, impregnatów czy emalii dla klientów indywidualnych, a także profesjonalistów oraz powłoki i rozwiązania przemysłowe. Tikkurila wiele uwagi poświęca bezpieczeństwu wytwarzanych przez siebie wyrobów, stąd też produkty tej marki są przyjazne dla użytkowników i środowiska naturalnego. Przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii, Tikkurila opracowała jeden z najbardziej zaawansowanych na rynku systemów barwienia farb – AVATINT. Umożliwia on pigmentację produktów na ponad 13 tys. odcieni, dzięki czemu można przygotować aranżację przestrzeni według indywidualnych upodobań kolorystycznych i preferencji klientów. Dodatkowo doskonałe parametry użytkowe wyrobów Tikkurila zapewniają pomalowanym powierzchniom piękne i trwałe wykończenie.
Produkty Tikkurila dostępne są w sprzedaży w około 40 krajach od ponad 150 lat. Firma powstała w 1862 r. w Finlandii, a w Polsce obecna jest od 1998 roku. Więcej informacji na temat marki dostępnych jest na stronie www.tikkurila.pl.
Originally posted 2019-11-07 09:06:24.