Home / KSIĄŻKI / Biznesplan w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane Colin Barrow, Paul Barrow, Robert Brown

Biznesplan w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane Colin Barrow, Paul Barrow, Robert Brown

Biznesplan w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane

Colin Barrow, Paul Barrow, Robert Brown

The Business Plan Workbook, 4th Edition

Sztab doradców ds. biznesplanu:

zaprezentuje Ci procedury niezbędne do stworzenia doskonałego biznesplanu
przeprowadzi z Tobą badania rynku
opracuje strategię przewagi konkurencyjnej
pomoże Ci w prognozowaniu przyszłych działań i ich skutków
podpowie, jak na bieżąco śledzić wyniki finansowe firmy
udzieli wskazówek na temat mistrzowskiego prezentowania biznesplanu inwestorom

Genialnie zarządzana mała firma!

Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie
Przygotowanie solidnego i budzącego zaufanie biznesplanu to podstawa sukcesu Twojego przedsiębiorstwa. Będzie on Twoim orężem w walce o kredyt bankowy, kartą przetargową w negocjacjach z inwestorami i sposobem na pozyskanie środków finansowych na dalszy rozwój. Musi być doskonały w swej formie i treści — odpowiednio napisany, zawierający szczegółowe informacje na tematy dotyczące Twojej działalności i w dodatku mistrzowsko przedstawiony na zewnątrz. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia — wypłyń na szerokie wody biznesu.
Tytuły wchodzące w skład serii „Mała firma” dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.

Bezbłędne kierowanie małą firmą.
Wykorzystywanie zalet small biznesu.
Skuteczne taktyki rozwoju przedsiębiorstwa.
Unikanie pułapek w prowadzeniu działalności gospodarczej.

Przeczytałem w życiu setki, a może i tysiące studenckich opracowań, których założeniem było opracowanie biznesplanu na działalność gospodarczą — każda była inna. Z moich doświadczeń wynika, że nie ma gotowej recepty na biznesplan ani sukces, a przedsiębiorczości nie można nauczyć — można co najwyżej inspirować i pobudzać postawy przedsiębiorcze. Dlatego też z pełną satysfakcją polecam moim studentom tę książkę, która poprzez liczne studia przypadków, przykłady oraz wyjaśnienia inspiruje i pobudza do tworzenia własnego biznesplanu.dr Artur Kwasek
wykładowca, kierownik Zakładu Systemów Informacyjnych i E-learningu
Polish Open University

Pozyskanie środków unijnych na otworzenie mojej własnej działalności gospodarczej wymagało stworzenia dość szczegółowego biznesplanu całego przedsięwzięcia. Z zawodu jestem biologiem i nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z analizą możliwości rynkowych czy opisywaniem zasobów, które zamierzam wykorzystać, aby osiągnąć swoje cele w określonych warunkach konkurencji. Ta książka przeprowadziła mnie przez cały proces tworzenia dokumentu niczym najlepszy doradca biznesowy!
Adam Jurkiewicz
mgr biologii, właściciel firmy ogrodniczej, subsydent środków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Zasobów Ludzkich

Patron medialny:
KSIĄŻKI

Zobacz również

Dupkologia, czyli nauka rozpychania się łokciami Steven B. Green, Dennis LaValle, Chris Illuminati

Dupkologia, czyli nauka rozpychania się łokciami Steven B. Green, Dennis LaValle, Chris Illuminati Assholeology: The …

Dupkologia stosowana. Praktykuj asertywność na co dzień i od święta Chris Illuminati

Dupkologia stosowana. Praktykuj asertywność na co dzień i od święta Chris Illuminati A**holeology The Cheat …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *