Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Delegowanie obowiązków. Osobisty mentor – Harvard Business Harvard Business Press

Delegowanie obowiązków. Osobisty mentor – Harvard Business

Harvard Business Press

Delegating Work (Pocket Mentor)

Operacja: usprawnianie pracy

Wskazówki na temat skutecznego delegowania
Określanie wymaganych kompetencji
Kontrolowanie powierzonych zadań
Obowiązki, których nie należy przekazywać

Czujesz, że przytłacza Cię nadmiar obowiązków? Twój telefon jest rozgrzany do czerwoności, a skrzynka e-mailowa pęka w szwach? Pora na chwilę refleksji. Czas zająć się przekazywaniem części Twoich obowiązków podwładnym. Choć trudno Ci to sobie teraz wyobrazić, już wkrótce dostrzeżesz, że ten mały zabieg zdziała wielkie cuda. Jakie będą efekty? Odetchniesz. Znajdziesz więcej czasu na szczegółowe dopracowanie najważniejszych projektów, zaś twoi podwładni poczują się docenieni w związku z pokładanym w nich zaufaniem. W takich chwilach wygrywają wszyscy, a zatem bierzmy się do dzieła.

Czytaj:   Employer branding. Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku Kozłowski Marek

Sprawdź:

po co delegujemy i jakie korzyści z tego płyną;
czy Twoje umiejętności delegowania wymagają poprawy;
dlaczego warto praktykować zarządzanie w stylu „co i dlaczego”;
jak połączyć przydzielanie obowiązków z awansem;
jak formułować reguły pracy, kontroli i komunikacji.

Książki z serii „Osobisty Mentor” są rzetelnymi źródłami informacji, pokazującymi, jak stawiać czoła codziennym wyzwaniom zawodowym. Zawierają wiele praktycznych wskazówek, podpowiedzi oraz przykładów pomagających Czytelnikowi zidentyfikować jego najmocniejsze strony i potencjalne słabości. W biurze, na zebraniu czy w domu – te niewielkie przewodniki stanowią niezawodne wsparcie przy rozwiązywaniu codziennych problemów szybciej, efektywniej i bardziej profesjonalnie.

Czytaj:   Marketing usług Czubała Anna, Jonas Agata, Smoleń Tomasz, Wiktor Jan W.

Bądź menedżerem, który potrafi:

radzić sobie z delegowaniem zwrotnym;
bez wahania przekazywać swoje obowiązki;
śledzić postępy i udzielać stosownego wsparcia;
przyporządkowywać odpowiednią osobę do zadania.
KSIĄŻKI

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *